![ebiuromarket.com](/upload/ebiuromarket/logos//logo-eBIURO-3-biale-tlo_2.jpg)
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
GRA MATTEL SKARBY ŚPIĄCEJ OŚMIORNICY GMH36
![GRA MATTEL SKARBY ŚPIĄCEJ OŚMIORNICY GMH36 GRA MATTEL SKARBY ŚPIĄCEJ OŚMIORNICY GMH36](/images/ebiuromarket/95000-96000/GRA-MATTEL-SKARBY-SPIACEJ-OSMIORNICY-GMH36_%5B95709%5D_480.jpg)
![GRA MATTEL SKARBY ŚPIĄCEJ OŚMIORNICY GMH36 GRA MATTEL SKARBY ŚPIĄCEJ OŚMIORNICY GMH36](/images/ebiuromarket/95000-96000/GRA-MATTEL-SKARBY-SPIACEJ-OSMIORNICY-GMH36_%5B95709%5D_480.jpg)
![GRA MATTEL SKARBY ŚPIĄCEJ OŚMIORNICY GMH36 GRA MATTEL SKARBY ŚPIĄCEJ OŚMIORNICY GMH36](/images/ebiuromarket/95000-96000/GRA-MATTEL-SKARBY-SPIACEJ-OSMIORNICY-GMH36_%5B95710%5D_480.jpg)
![GRA MATTEL SKARBY ŚPIĄCEJ OŚMIORNICY GMH36 GRA MATTEL SKARBY ŚPIĄCEJ OŚMIORNICY GMH36](/images/ebiuromarket/95000-96000/GRA-MATTEL-SKARBY-SPIACEJ-OSMIORNICY-GMH36_%5B95710%5D_480.jpg)
![GRA MATTEL SKARBY ŚPIĄCEJ OŚMIORNICY GMH36 GRA MATTEL SKARBY ŚPIĄCEJ OŚMIORNICY GMH36](/images/ebiuromarket/95000-96000/GRA-MATTEL-SKARBY-SPIACEJ-OSMIORNICY-GMH36_%5B95711%5D_480.jpg)
![GRA MATTEL SKARBY ŚPIĄCEJ OŚMIORNICY GMH36 GRA MATTEL SKARBY ŚPIĄCEJ OŚMIORNICY GMH36](/images/ebiuromarket/95000-96000/GRA-MATTEL-SKARBY-SPIACEJ-OSMIORNICY-GMH36_%5B95711%5D_480.jpg)
![GRA MATTEL SKARBY ŚPIĄCEJ OŚMIORNICY GMH36 GRA MATTEL SKARBY ŚPIĄCEJ OŚMIORNICY GMH36](/images/ebiuromarket/95000-96000/GRA-MATTEL-SKARBY-SPIACEJ-OSMIORNICY-GMH36_%5B95712%5D_480.jpg)
![GRA MATTEL SKARBY ŚPIĄCEJ OŚMIORNICY GMH36 GRA MATTEL SKARBY ŚPIĄCEJ OŚMIORNICY GMH36](/images/ebiuromarket/95000-96000/GRA-MATTEL-SKARBY-SPIACEJ-OSMIORNICY-GMH36_%5B95712%5D_480.jpg)
Symbol:
133402
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 13.99 |
Dostępność |
Brak towaru
|
Waga | 0.85 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 887961854640 |
Zostaw telefon |
Skarby Śpiącej Ośmiornicy to wesoła gra dla dzieci, która testuje cierpliwość i zręczność graczy.
Dzieci na zmianę próbują wykraść „klejnoty" śpiącej ośmiornicy.
Może Ci się wydawać, że ośmiornica głęboko śpi, ale jeśli spróbujesz zabrać skarb za szybko, Inky się obudzi i wystrzeli plamę atramentu, aby bronić swojej własności!
Gracze próbują wydostać „klejnot", obracając nim na boki, aby wyjąć go z podstawy.
Jeśli graczowi uda się wyciągnąć „klejnot" bez obudzenia ośmiornicy, może go zatrzymać.
Różne „klejnoty" wymagają innego podejścia, dlatego trzeba wykazać się cierpliwością i zręcznością, aby je zdobyć.
Gdy wszystkie skarby zostaną wyciągnięte, wygrywa gracz, który zebrał ich najwięcej.
Charakterystyka produktu:
to doskonały prezent dla dzieci od 5 roku życia
to wesoła gra dla dzieci, która uczy cierpliwości i pomaga rozwijać zręczność
w każdej turze gracze próbują wydostać „klejnot", obracając nim na boki, aby wyjąć go z podstawy.
jeśli graczowi uda się bezpiecznie wyciągnąć „klejnot" bez obudzenia ośmiornicy, może go zatrzymać.
różne „klejnoty" wymagają innego podejścia, dlatego trzeba wykazać się cierpliwością i zręcznością, aby je zdobyć.
wygrywa gracz, który zebrał najwięcej wyciągniętych skarbów.
Informacje dodatkowe: Liczba graczy: 2-4
Wymiary opakowania: 26,6 x 26,6 x 10,2 cm.
Dzieci na zmianę próbują wykraść „klejnoty" śpiącej ośmiornicy.
Może Ci się wydawać, że ośmiornica głęboko śpi, ale jeśli spróbujesz zabrać skarb za szybko, Inky się obudzi i wystrzeli plamę atramentu, aby bronić swojej własności!
Gracze próbują wydostać „klejnot", obracając nim na boki, aby wyjąć go z podstawy.
Jeśli graczowi uda się wyciągnąć „klejnot" bez obudzenia ośmiornicy, może go zatrzymać.
Różne „klejnoty" wymagają innego podejścia, dlatego trzeba wykazać się cierpliwością i zręcznością, aby je zdobyć.
Gdy wszystkie skarby zostaną wyciągnięte, wygrywa gracz, który zebrał ich najwięcej.
Charakterystyka produktu:
to doskonały prezent dla dzieci od 5 roku życia
to wesoła gra dla dzieci, która uczy cierpliwości i pomaga rozwijać zręczność
w każdej turze gracze próbują wydostać „klejnot", obracając nim na boki, aby wyjąć go z podstawy.
jeśli graczowi uda się bezpiecznie wyciągnąć „klejnot" bez obudzenia ośmiornicy, może go zatrzymać.
różne „klejnoty" wymagają innego podejścia, dlatego trzeba wykazać się cierpliwością i zręcznością, aby je zdobyć.
wygrywa gracz, który zebrał najwięcej wyciągniętych skarbów.
Informacje dodatkowe: Liczba graczy: 2-4
Wymiary opakowania: 26,6 x 26,6 x 10,2 cm.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci